HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2007.01.29. 12:24 pocakbebi

Szombat délelőtt gyorsan bevásároltunk,aztán jöttünk is haza,elég hideg reggelünk lett.Délután még sütöttem egy sajtos sütit,jól el is fáradtam mire végeztem vele.Meg persze Biával játszottunk.

Az éjszakánk nagyon rosszul telt,Bia felébredt elkezdett köhögni,öklendezni.3-4 alkalommal is jött ki váladék a torkáról.Nem tudom eddig hogyhogy nem,pedig már pár napja adtam neki a köptetőt.Most meg ilyen drasztikus lett  a dolog.A tea is kijött belőle amit ivott.Ugy másfél-két óra ébrenlét után sikerült visszaaludnia.Nagy nehezen én is elaludtam még,aztán 8 körül keltünk.Napközben nagyon étvágytalan volt.De azért szerencsére játszott,nem volt lázas,ritkán köhögött.Nagyon hamar el is aludt már fél 1-kor délben,de így már 2 után fel is kelt.Délután nővéremék jöttek át szülinapomat köszönteni.Bia jól eljátszott a fiúkkal,mi meg beszélgettünk.Kaptam szép ajándékokat,parfümöt,táskát, virágot,bort stb.Biának is hoztak egy mondókáskönyvet,tegnap este már azt olvastuk.Meg egy építősjátékot(better blocks-a neve),ami a fiúké volt,csak már kinőttek belőle.Olyan, hogy világítanak a kockák sötétben.Már ki is próbáltam,csináltam helikoptert,csontvázat.

Este nagyon hamar elaludt Bia,már fél 8 -8 körül.Az éjszaka most nem volt hányós,aludt,de sokat forgolódott,nem győztem takargatni.Nézegettem nem e lázas,de szerencsére nem volt.Ma sem sokat evett eddig,most alszik,mert azt mondta álmos és majd utána ebédel.Hát remélem fog is enni és remélem hamar rendbejön.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr366245369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása