HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2007.01.26. 22:47 pocakbebi

Ma voltam olyan hülye és mégis elvittem Biát a rendelőbe.De nagyon megbántam már.Gondoltam,hogy ha rendelés végére megyünk nem kell már sokat sem várni,ráadásul kevesebb beteg lesz.Erre tele volt a rendelő,helyettesítés volt és káosz.Persze beszéltem az asszisztensnővel,mondtam neki,hogy nem nagy bajunk van elvileg,csakhát ugy szörcsög Bia,inkább a torkából hallom,nem az orrából.Nem köhög,nem taknyos már,nem lázas.Erre azt mondta,hogy mégis jobb lenne megnézni.Jó akkor várjunk,de nem gondoltam,hogy kb. 2 órát kell ott ülni. A gyereknek már minden baja volt,megjártuk a büfét,vettünk kekszet,mert azt mondta éhes.Persze 1 óra várakozás után már nem akartam eljönni,gondoltam ha már ennyit vártunk hátha nincs sok hátra.Közben már álmos is lett,mire sorra kerültünk.Persze odabent felébredt a sok játék láttán.Megvizsgálták a tüdeje tiszta,szerencsére,torka sem piros.Azt mondta a dr.nő,hogy a házi módszerek alkalmazása elég ebben az esetben.Ha esetleg magas láza lenne akkor vigyem vissza.Most ezt nem igazán értettem,hogy számíthatok rá,ugy gondolta?Remélem nem.Na,mindegy.Közben még volt egy másik probléma,néha koszmós Bia fejbőre,mint a pici babáknak.Azt mondták mossam Nizoralal,csak ne menjen a szemébe.

Mire haza értünk már nagyon pipa voltam.Gyorsan kajáztunk,aztán próbáltunk aludni.Persze akkora már Bia nem tudott elaludni.Én is szenvedtem,mert ugy rámjött az álmosság.Kicsit fetrengtünk,aztán muszáj volt felkelni.

Így neki fogtam főzni,mert már reggel óta kint volt a csirkemell a fagyasztóból.Aztán még sütöttem is,tortát (vakondtúrás) egész jól sikerült kinézetre.Még nem vágtam meg,mert már éjszakára nem akartam,majd holnap.

Bia el is aludt 8 után,de most 10 körül felsírt,üvöltött,először azt mondta rosszat álmodott,utána azt,hogy a foga fáj.Adtam neki Panadolt.Remélem mostmár nyugodtan fog aludni.Este megint nézegettem a fogait,ugy láttam egy kijött,mintha egy kicsi hegye kint lenne.Ez még tegnap nem volt,vagy nem vettem észre.Ugyhogy mostmár 19 foga van.Hogy mennyi lesz nem tudom,olyan,mintha még mögötte is duzzadna az ínye.Hallottam olyat,akinek 22 darab tejfoga nőtt ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr786245373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása