HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

Mindenféle

2007.01.05. 00:16 pocakbebi

Mára is megbeszéltünk Zsuzsával egy találkozót,legalább nem kell egyedül szellőztetni a lurkókat.Megállapítást nyert,hogy minden gyereknek megvan a maga hisztije.Biára mikor rájött ellenkező irányba szaladt,mikor érte mentem a földre feküdt,alig birtam vele.Hazafelé még sikeresen seperte a virágföldet,persze a kesztyűje olyan szép fekete lett.Akkor borzasztó mérges lettem rá,mire haza értünk baromira lefáradtam.Ebéd után ennek örömére aludtunk is egy jót,persze annyira sikerült elaludni,hogy majdnem ötkor ébredtem fel.Ennek köszönhetően persze Bia is alig tudott este elaludni fél 11 körül sikerült neki.Hogy én mit csinálok éjjel azt még nem tudom.

Volt ma pár jó szólása Biának.Este pizzát csináltam vacsira,épp reszeltem a sajtot ő ült a széken,egyszer csak megszólal:"Anya adjál nekem szívesen sajtot!"Elalvás előtt meg elnyult az ágyon és azt mondta,hogy:"Olyan vagyok,mint egy házicica."  Olyan jókat tud mondani,ilyenkor nagyon imádnivaló.

Én még mindig ugy altatom,hogy mellé fekszem.Sajnos máshogy nem hajlandó elaludni.Nem is lenne ez gond,csakhát van,hogy sok idő míg elalszik.Olyankor mindig simogatja a karomat,ugy alszik el.Amikor még szopizott akkor is mindig ugy csinált közben.Mostanában mindig azt mondja,hogy:"Anya, olyan kis gyenge kezed van!"-hát nem édes?

Ma egész jó étvágya volt,remélem mostmár rendesebben fog enni,mint az elmult hetekben.Holnap zöldborsólevest csinálok,meg tökfőzeléket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr756245394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása