HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.08.10. 23:58 pocakbebi

Nemrég jöttünk haza a  térről, megnéztük a nagy Megasztárokat. Bia nagyon jól érezte magát,találkoztunk sok ismerőssel,ilyenkor a város apraja-nagyja kint van a téren.Ahogy haza értünk, gyors mosdás után el is aludt a kis drágám.Minden este van valami híres fellépő zenekar,énekes stb.Hétfőn Torres Dani volt,Biának ő a nagy kedvence most.Most mindent neki csinál.Még az ebédet is vele akarja megenni.Ma pl. telefonált is neki.Felvette a kagylót és kérdeztem kinek telefonálsz,erre ő,hát a Torres Daninak.Jót mulattunk rajta.

Délután leugrottunk játszótérre is egy kicsit,mostanában nem nagyon voltunk, ahogy ilyen rosszra fordult az idő,meg ugye esős volt.Nem akartam sárban dagasztani.Most még tűrhető is volt,nem voltak túl sokan sem.

Most meg vagyok elégedve Biával,egész jól eszik.Szerintem hízott is kicsit,látszik a combján,hogy nem olyan vékony mint egy hónapja volt.Addig nyulott, most hízott is rá.

Hétfőn volt  a párom szülinapja,vettem neki egy kis zsúrtortát, meg este pezsgőztünk is kicsit.Ezer éve nem ittam,egy deci pezsgőtől olyan álmos lettem,elaludtam mint a bunda.

Sajnos lakásügyben még mindig nincs semmi biztató.De ki kéne már valamit fundálni,ma még eszünkbe jutott vmi amit megkérdezünk,hátha mégis....

Ma kaptam egy kevésbé jó hírt,de remélem csak alakul majd vhogy.

Jól összezagyváltam mindent,nah majd legközelebb jobban sikerül.Holnap rakok fel majd képeket.Jó éjt mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr546245415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása