HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.06.30. 22:57 pocakbebi

Mára megérkezett az enyhülés,amit már nagyon vártunk.Borzasztó hőség volt a lakásban 30-32 fok.Jól vagyunk,játszózunk,hűsölünk a fák alatt,mikor hol.

Tegnap délután az én kis-nagylányommal lementünk a boltba vásárolni.Nagyon cuki volt,hozta a bevásárlókocsiját meg a babát benne.Hát annyira zabálni való.Persze volt,hogy én toltam a babát,mert megunta.Kifogtunk egy kezdő pénztárost,akinek a szemét majd kiverte a cseresznye kódja,de mivel nem látta bement az irodába.Hát már kezdett Bia türelmetlenkedni,de én is.Szerencsére nem szakadt el a zsinór.

Tegnap nem aludt Bia délután egyáltalán,pedig reggel 8 körül kelt fel.Este fél 7-re ugy kibukott,hogy amig én  a vacsit készítettem elaludt.Csak a feje volt az ágyon,a lába lelógott a parkettára.Látom nézi a Tv-t,egyszer csak már csuszik le,nézem alszik.Bevittem a helyére ugy ahogy volt,reggel 8 után ébredt csak,jól huzta a lóbőrt.

A bilizés nagyon jól megy,alváshoz kap pelust csak,és van,hogy teljesen száraz.Tegnap a hosszú alvás után is száraz volt,nagyon meglepődtem rajta.Ma  a játszótéren a hangyákat pisilte le.Nem gondoltam volna,hogy ilyen jól fog ez menni neki,de nem csalódtam benne.

Egyik este, azt mondja nekem altatás közben:"Anya!Nekem is kell cicitartó!!!"Micsoda dolgokon gondolkodik.

Egy hét múlva 2 éves lesz Bia,már visszaszámlálás van.Jövőhéten meg is rendelem a tortát neki,még nem döntöttem,de valószinű vagy puncs,vagy marcipántorta lesz és disneyfigurákkal(micimackó,malacka,füles stb)Szerette volna a Noddyt is,de olyan marcipánfigurát nem találtam,bár még megnézem máshol is.Figura tortát meg nem rendelek neki,iszonyu nagy ráadásul nem is olyan fini a külső krémje.Nah majd meglátjuk.

Mindenkinek kellemes hétvégét!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr896245445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.07.02. 19:10:40

Remélem jól telt a 7végétek! Én is visszajöttem a Balcsiról! Erre csak 20 fok van!
süti beállítások módosítása