HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.06.13. 14:20 pocakbebi

Pár napja nem írtam,elég elfoglalt voltam.

Vasárnap délelőtt pedig történt egy kis probléma Biával,ugyhogy 1 napig a kórházban voltunk.Az történt,hogy van neki egy műanyag macija,ami zenél,elemmel müködik.Azzal játszott és valamiért kifolyt belőle az elem tartalma,nem tudtuk nem e nyalta meg,ezért bevittük a gyerekkórházba.Ott kellett maradnunk 24 órát megfigyelésre.Semmilyen tünete nem volt,szerencsére,megvizsgálta több orvos is,de haza nem engedték.Persze én nem mozdultam onnan,kértük,hadd maradjak vele.Először nem akarta engedni a főorvosnő,de aztán csak sikerült.Közben a párom kiment kaját venni,mert haltunk éhen,bár én aztán csak nem tudtam enni.Főleg Biának kellett kaja,mert ott semmit nem adtak.Én nagyon meglepődtem,hogy milyen állapotok vannak a kórházban.A szülészeten sem volt semmi,de,hogy egy gyerekosztály is milyen.Ez nem igaz,hogy ennek igy kell lennie.Hová lesz az a sok tb.amit befizetünk???Meg az a sok adó???

Bia nem volt nyügös ott bent,én rémültem meg nagyon,mindentől.Ő játszóházban érezte magát,rohangált a többi gyerekkel teljesen lefárasztotta magát,délután nem is sikerült elaltatni.Este 9 után aludt el.A párom közben még haza is jött néhány cuccért,mert mi semmit nem vittünk magunkkal,csak a gyereket meg a papirjait.Közben nagyon ideges lettem este,mert az egyik nővér,azt mondta,hogy lehet 3 napig is benntartanak,nagyon megijedtem.Éjfélkor jött az ellenőrzés,végigjárta a főorvosnő az osztályt.Utána kaptam egy kiságymatracot és azon fetrengtem.Aludni nem tudtam,mellettem még volt két gyerek,akik majd meg fulladtak meg minden,Bia szépen aludt.Kicsit elszunyókáltam,aztán arra eszméltem,hogy Bia felkel,magyaráz stb.Hajnali 3 óra volt.Próbáltam visszaaltatni nem sikerült.Aztán azt mondta,hogy éhes.Volt még joghurtunk a hütőbe,meg adott a nővérke egy zsemlét,annak a belsejét adtam neki.Evett aztán már ott jövés-menés, minden volt.Fél 6-tól még 7-ig tudott aludni.Én meg telefonáltam apának,hogy jöjjön be minél előbb és hozzon még ezt-azt,mert semmit nem adtak a gyereknek enni.Pedig a dr.nő azt mondta,hogy pépeset egyen,de nem kaptunk semmit.Na mindegy,kicsit furcsa.Jött is a párom,már én is tudtam kicsit enni,mert előtte nap pár szem kekszen voltam,meg egy kis teán.9 -kor jött a vizit,nagyon aggódtam,hogy haza jöhessünk,mivel minden rendbe volt,nem szerettem volna 3 napot ott tölteni.Ráadásul sok volt a beteg gyerek,nem hiányzott semmi betegséget elkapni.Szerencsére haza jöhettünk,igaz  a papírokra kellett várni majdnem 2 és fél órát.Én nagyon kimerült voltam,hazajöttünk megebédeltünk és aludtunk 3 és fél órát délután.Éjszaka is végig aludtunk,de még most sem vagyok teljesen jól.Bia jól van,bár egy kicsit nyügös,szerintem rajta is most jön ki a fáradtság.Kapott egy Ulcogant nevű szirupot,ami védi a nyálkahártyát.Délután még beugrunk a gyerekorvoshoz,utána megyünk grillpartira,ami már többször elmaradt.Remélem az idő is kedvez nekünk.

Azt elfelejtettem írni,hogy vizeletet kellett adni és nagyon ügyes volt,belepisilt a bilibe.(Ugy látszik itthon nem akar csak.)Vettek vért is nem sirt,nyugodtan ült és türte.Épp most telefonáltam be a kórházba,jók az eredményei.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr16245465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zera 2006.06.13. 14:34:50

Szió!Kicsit megijedtem mikor írtad,hogy kis probléma történt a Tündérkével,de miután olvastam tovább megnyugodtam.Örülök,hogy nem lett komolyabb baja és hogy jók az eredmények,ez a legfontosabb! :) Gondolom mennyire kimerültek vagytok még,pihengessetek sokat!Szép az idő,kedvező a grillpartihoz,legalábbis erre!puszi,szép napot!

pocakbébi 2006.06.13. 14:45:28

köszi Zera:)

Tyúkanyó 2006.06.13. 21:04:06

Örülök, hogy azért mégse lett semmi baja Biának... Na igen, az állapotokról nekem is vannak fogalmaim. Olyan 5 hónaposak voltak a fiúk, mikor Petivel 3 napot kórházban töltöttünk, ő is megfigyelésen volt. Akkor ő még szopott, szóval nem tudom, milyen kaját adtak volna egyébként. De pl. kifogyott a kórház a vizeletes zacskókból. Talán tudod milyen, ehy kis zacsi, van rajta egy lyuk, oda kell ragasztani a kukijához a kisfiúknak és bele tudnak pisilni. Na, ilyen nem volt, viszont hozott a nővérke egy kémcsövet, hogy a háton fekvő gyerektől abba vegyek vizeletmintát... Persze természetesen középsugarasat.:))))) Aztán 15 perc múlva már jött is, hogy sikerült-e. Jópofa. A legjobb meg tényleg az volt, hogy 3 napig nem csináltak semmit, még székletmintát se vettek, de haza se engedtek. Aztán egyik este gyorsan hazaengedtek minket, pedig pont egy leletre vártunk, mert nagyon kellett valakinek az a fizetős szoba, amiben éppen voltunk. Szóval ott voltunk 3 napig a nagy semmiért. Közben Fercsikém apával otthon, naponta kétszer bejöttek, én meg a kórház előterében megszoptattam. Szegénykém akkor szokott le a szopiról. A slusszpoén meg az, hogy ahogy hazamentünk a kórházból, másnapra Peti lázas beteg lett, mert a kórházban elkapott valami vírust.:((( Viszont 3 hónapos korukban voltunk a győri gyereksebészeten is, ott nagyon tetszett minden, ideális állapotok voltak. Bocsi, hogy ennyire hosszú voltam. Vigyázzatok magatokra!

Juditka 2006.06.13. 22:47:58

Mi is voltunk már sokat kórházban sajnos, itt a városban 3-szor és 1-szer Bp-en. Állapotokról tudnék én is mesélni. Sajnos mi nem csak megfigyelésen voltak, így nem nagyon értem rá a körülményeken szörnyűlködni, nekem elég volt a kilógó kanül, branül, infúzió, maszk. :( Örülök, hogy Bia jól van. :) Nem vagy msn-en, csak nincs baj megint?
süti beállítások módosítása