HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.08. 15:49 pocakbebi

A tegnapi délelőtt kész rohangálás volt megint.Virágbolt Biával, aztán hazahoztuk amit megvettünk,utána Spárba mentünk vásárolni,azt is haza szállítottuk.Utána Biának a megérdemelt hintázás,amiért olyan ügyesen segített nekem.

Nagyon édes volt,nekem is választott a boltban egy kis cserepes virágot.Mert ugye elmondtam neki,hogy miért veszünk virágot stb.Kiválasztottunk két cserép begóniát a mamáknak,nekem meg egy campanulát.

Aztán haza jöttünk megebédeltünk,gyorsan el is aludt.Én rendet raktam a konyhában,mosogattam stb.Aztán nem tudtam mit kezdeni magamal ledőltem Bia mellé aludni.De annyi hülyeséget álmodtam,utána bántam is,hogy lefeküdtem.

A párom egész nap elfoglalt volt,mikor végzett a dolgával csak utána tudtunk menni anyák napját köszönteni.

Biával gyakoroltuk az anyák napja kimondását,de gondolom hosszú szó neki,így elég furán mondta ki.

Először anyuhoz mentünk át,utána anyósomhoz.Mindketten örültek a szép virágnak,Bia adta át.Mondta is a megbeszélt szöveget,de kicsit furán,nehezen lehetett érteni.Nem baj majd jövőre,már jobban tudja.

Este fél 9 volt,hogy haza értünk.Fürdés után le is fektettem Biát,de mivel 3 és fél órát aludt délután,így nehezen aludt el,volt vagy fél 10.

Nah az én éjszakámról ne is beszéljünk,mikor lefeküdtem,mert már kezdtem álmos lenni,akkor egy riasztó 20- szor beindult odakint,alig tudtam elaludni.Utána meg nagyon hamar reggel lett.Bia fél 6-körül átjött hozzánk,nem tudom hogy,de valahogy 9 körül ébredtünk fel.Bár nem mondhatnám,hogy kialudtam magam.

Délelőtt rohangáltam,a szandi meg cipő ügyében.Szandit sikerült venni,de rohadt kellemetlen helyzetbe kerültem.Ugyanis az egyik boltba rendszeresen járkáltam be, már hetek óta.Persze mindig csak igérgették a szandit.Aztán most bementem,mondták holnapra lesz.Közben elmentünk még egy másik boltba,ott találtunk egyet,ami nagyon jó volt,mindnkinek tetszett.A párom azt mondta,hogy akkor vegyük meg.Nah most meg a másik boltba már biztos nem megyek vissza.Csak azért cikis,mert a csaj azt mondta,hogy küld sms-t ha megjön.Szóval ilyen,annyira zavar a dolog,de ez van.Azt sem tudom bemenjek e még majd oda,vagy ne???Egyik rosszabb,mint a másik.Jaj de zavaros,de remélem értitek.

Nah felkelt ez a kismanó most megyek is.Később rakok fel képeket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr206245530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása