HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.04. 21:44 pocakbebi

Örülök,hogy hiányoztam egy- két embernek.Én jöttem volna,de sajnos vagy foglalt volt a gép,vagy időm nem volt,vagy már nagyon fáradt voltam az íráshoz.

Tegnap délelőtt Debrecenben voltunk.Bia itthon maradt a mamájával,mert olyan helyre kellett menni,ahová nem szívesen visz az ember gyereket.De nem akart elaludni ebéd után.Megvárta míg megjövünk.Fél 2-re értünk haza,odabújtam mellé rögtön el is aludt.Nekem nagyon fájt a fejem,de nem tudtam aludni,ugyhogy ennek "örömére" rendet tettem a szekrényemben.Este még leugtottunk a boltba kenyérért,mert nem volt itthon egy deka sem.Elég hűvös volt,jöttünk is haza hamar.

Ugy látszik, lassan már Bia megtanulja átaludni az éjszakákat.Aminek nagyon örülök,az ő korában már éppen itt az ideje.

Ma zsufolt napom volt,azt sem tudtam mihez kezdjek.Bár a fejfájásom reggel folytatódott tovább,hát nem örültem neki.Majdnem 11-kor mentünk le ma,mert mire összeszedtük magunkat,meg elindítottam a mosást nagyon eltelt az idő.Lent találkoztunk sok ismerőssel,volt vagy 6 kisgyerek és a téren szaladgáltak.

Mi mentünk az ebédért,hát volt egy kis hiszti,mikor be kellett ülni a babakocsiba.De szerencsére hamar abbahagyta.Hazamentünk,ebéd stb,alvás.Az alvás az olyan szintű volt,hogy én is elaludtam vagy háromnegyed 4-ig.Nagyon jó volt,ugy néz ki a fejfájás is megszünt,hát épp itt volt az ideje már.Jól kipihentem magam,de ezer dolgom lett volna,amit csinálni akartam.Na,jó megvár az.Uzsi után anyu elvitte Biát sétálni,hintázni,hogy tudjak valamihez kezdeni.Kivasaltam,hajat mostam,mosogattam.Holnap még vár rám a takarítás.Meg se álltam 7-ig,akkor értek haza.Utána vacsi,fürdetés,altatás.Most ültem le.Szóval a délután mozgalmas volt.

Holnapra is összeszedtem pár dolgot miket kell csinálnom:pl.ilyenek rossmannba,spárba bevásárolni,takarítani,kozmetikus,felhívni a főnökasszonyom könyvelőjét,tanácsot kérek tőle,nah ez az utóbbi nagyon fontos,már nem halaszthatom.

Képeslapot is kell vennem,a barátnőm Mónika és nem küldtem neki,de még nem kések vele.Jah, meg akarok küldeni anyák napjára is,nagymamámnak,keresztanyámnak.

Szombaton Miskolcra megyünk,szülinapi buliba,egésznapos program.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr776245533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása