HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.05.02. 14:07 pocakbebi

Sajnos tegnap délután 4 órakor ugy elkezdett esni,hogy szerintem ma reggelig abba sem hagyta.Ugyhogy a bábszínházból itthon maradás lett.Szerencsére nem volt gond,Bia jól eljátszott a kisbabával meg a káddal.Legalább 100-szor levetkőztette,a felöltöztetés már nehezebben ment.

Olyan hideg lett a lakásban is,hogy estére elővettük a ventillátort.Persze a babával kellett fürdeni.Megfürdette ugyanugy mint én őt.Utána megtörölgette,felöltöztettük és betakarta,hogy ne fázzon.

Kicsit nehezen aludt el Bia,mert hallotta kintről a zenét,utcabál volt esőben.De hamarabb abba is hagyták,szerintem nem volt sok ember,ugy zuhogott.

Fél 3-tól éjszaka Bia velünk aludt,nem tudom mi volt vele át akart jönni.De alig fértünk és ráadásul mindig rugdosott,forgolódott,kitakarózott.Aztán már nem is tudom mikor de csak elaludt,8 után ébredtünk.Délelőtt leszaladtunk postára,boltba.Nagyon rossz idő volt(kb. 10-12 fok),jól felöltöztünk.Szerintem még egy órát sem lehettünk már épp a közelben voltunk,el kezdett szemelni az eső,ugyhogy irány haza.Most ilyen mesenézős kedvében volt a drágám.Pár napig ez lesz,ilyen esős,"itthon ülős" napok.

Jah és történt egy jó dolog is: Megtaláltam az unokatesómat iwiw-en.Kb.szerintem legalább 8 éve nem láttam.Írt is üzit,válaszoltam is már rá.Remélem majd egyszer eljön hozzánk .

Délután szerintem itthon leszünk,kicsit takarítok,meg játszunk Biával.Ilyen hidegben nincs kedvem már lemenni.

Legyen már újra szép idő!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr826245534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juditka 2006.05.02. 14:13:12

Én is azt mondom, hogy legyen! Lázadjunk fel! :)

Anita 2006.05.02. 14:15:24

Hát igen meleg kellene már! Nálunk ma reggel olyan köd volt!:(

ozser 2006.05.02. 22:23:06

szerintem meg a hebridákra kéne mennünk, ott tuti meleg van. Hát ami azt illeti férfi szemmel isssss! nagyon de nagyon csinos! :):)

Juditka 2006.05.03. 22:26:03

Na mostanában egyfolytában elkerüljük egymást. :(

Anita 2006.05.04. 07:43:00

Remélem minden ok veletek,hogy nem írtál!

pocakbébi 2006.05.04. 16:08:01

Anita:persze oké,csak nem jutottam ide:)
süti beállítások módosítása