HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.29. 22:41 pocakbebi

Éjszaka megtört a varázs,négy átaludt éjszaka után Bia fél 2 tájékán felébredt,de szerencsére vissza is aludt.Délelőtt a szokásos séta volt,meg játszóterezés.(Ilyen a mi kis unalmas életünk)Hazaértünk háromnegyed 12 felé,Bia alig evett, azt mondta megy lefeküdni,mert álmos.Nagyon meglepődtem,mitől lehet ilyen álmos???Fél 4-ig aludt is,szinte utána ebédelt rendesen.Csináltam grízgaluska levest,kukoricás rizst,pulykamellel,és fini palacsintát.Délután itthon voltunk,mire elmosogattam, meg minden, már nem volt kedvem lemenni.Hajat is kellett mosnom,mert már nem igazán léptem volna így ki.

Este néztük a Szombat esti láz című műsort,Bia el is aludt rajta,ugy vittem a helyére.

A párom fellépésen van Emődön,éjfél körül ér haza.Én meg szépen netezgetek addig.Majdcsak elálmosodom.

Holnap megyünk valószínűleg egy szülinapi buliba.Hétfőn meg majálisozunk egyet Biával.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr76245544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása