HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.04.25. 14:36 pocakbebi

Pénteken írtam utóljára,azóta viszonylag történt néhány dolog.

Szombaton vásárolni voltunk,hármasban.Elmentünk a Corába meg a Szinva parkba.Jól kinézelődtem én is magam,rég mozdultunk ki.Szinte az egész napunk ott telt,persze nem mentünk korán kb.11 felé és 5 körül jöttünk meg.Vettünk két felsőt,táskát,nadrágot meg egy pizsamát nekem,Biának a corában kis nyári ruhácskát,egy kis pamut nacit, fűrdőbugyit.Készülünk a jó időre, a nyárra.Szerencsére nagyon jó idő volt,azóta is jó meleg van nálunk.Remélem ez már így is marad,olyan jókat sétálunk,játszózunk minden nap.Biának ugy néz ki jön vissza az étvágya,már sokkal többet eszik,mint pár napja.Nagyon örülök neki.Láttam egy nagyon cuki szandit neki,de amilyen szerencsém volt, állítólag pénteken kaptak árut és szombatra már annyit elvittek,hogy  a 22-es méret már hiányzott.Ugyhogy most vadászok szandira.Mostmár sűrűbben benézegetek a cipőboltokba,csak lesz majd valami jó.Ilyen melegben már gondolom lassan lekerülhet a cipő,mert az csak meleg.Vettünk egy wc ülőkét neki, aznap este még nem mert ráülni,de tegnap már ráült bár semmit nem csinált.Persze tudja mire való a wc.El is mondja,hogy pisilni,kakilni kell bele és a húzókáját lehúzni.Hát majd a nyáron csak elkezd pisilni bilibe meg ilyesmi,remélem.Vasárnap itthon voltunk, homokozás volt a játszótéren.Nagyon tetszett neki egy ilyen platós autó,volt ott egy gyereknek.Ugyhogy anyu megnézte és talált a régi játékok között autókat.Hát hiába lány, szereti tologatni őket.

Tegnap ahogy mostam, segített kiteregetni a ruhákat.Hozogatta oda nekem,és mondta,hogy melyik kié.Mostmár együtt teregetünk.Jah meg vasalunk is,mert sikerült neki venni egy kisvasalót, még zenél is.

Ma  délelőtt fodrászkodás volt,nekünk ilyen házhoz jövős fodrászunk van.Mindenkinek levágta a haját,kicsit Biának a frufruját,az enyémet is megigazította,beszárította,legalább nem kellett vele kínlódni,meg a páromét is lekopasztotta.Utána még leugrottunk sétálni, találkoztunk egy pár ismerőssel,ugyhogy vagy 5 baba-mama volt.Jót beszélgettünk,mert van akivel már nagyon rég találkoztunk.Ugy megnőttek ezek a gyerekek,hasonló koruak,mint Bia.Olyan hihetetlennek tünik.Jah és Bia végigaludta az egész éjszakát,ez nagy szám nála egész éjszaka nem is hiányolt,reggel érzem valaki simizi a kezem,hát már ott állt az ágy mellett,ő volt az.Mondta,hogy:"Anya keze,anya keze."Ez fél 7 kor volt,hát még aludhatott volna egy órát.

Jah azt még elfelejtettem,hogy tegnap voltam bútorboltba.Kinéztem egy szekrényt a neten,meg akartam nézni élőben is.Nem sikerült,mert csak rendelésre hozzák.Meg ágyat néztem volna még Biának,valami összecsukósat,hogy több legyen a hely a szobájába.De komolyan mondom,ha így dolgoztam volna,meg így beszéltem volna a vevőkkel,mint ezek.Szépen köszönök ahogy bemegyek ugye,alig köszönnek.Nah aztán körülnézek,meg sem kérdik mit szeretnék.Odamegyek az egyikhez,kérdezgetem,azt se tudja mi van.Utána jön a másik,az már ugy ahogy felkészűltebb.Meg ilyen beszólások:kérdezem, hogy erősebb szövettel meg lehet e csinálni az ágyat.Azt mondja meg,de az jó sokba fog kerülni,de ezt olyan nagy flegmán.Hát ő honnan tudja,hogy mire szánok mennyi pénzt?Át szeretném alakítani Bia szobáját,mert egy nagy franciaágyféle van bent neki és szinte az egész szobát elfoglalja.Meg egy komódban van az összes cucca.Nem tudok mit hová pakolni,kész gyötrelem az egész.De valami kis kanapét akarok venni neki,amit nappalra összecsukhatunk,éjszaka meg azért még odaférnék én is ha kell.(gyerekkanapé olcsó huzattal 30 ezer, komolyabb kis kettes kanapé kb. 50-70 ezer)Meg néztem egy jó szekrénysort neki, ez szinte már ilyen ifjusági szekrény,az olyan 62 ezer körül van.De azt inkább megcsinálnánk mi, fél áron kijön(nem kell bolti).Én már csak tudom,ugyanis egy bútorgyártó cégnél dolgoztam.Már csak a páromat kéne megfűzni,de ő most nem akarja,mert ugye nagyobb lakást akarunk és azt mondja legyen meg előbb az.Dehát nem neki kell kínlódni a pakolással,meg ilyesmivel.De ki tudja még mennyi idő mulva sikerül a "lakásdolog" is.Nézegetni is kéne,meg a mienket meghirdetni.Bár most két ismerőstől is hallottam,hogy nagyon nehéz eladni.Ők már több hónapja hirdetik,az egyiknek talán lassan sikerül.Hát nem könnyű helyzet ez, addig is kéne valami megoldás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr556245558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása