HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.03.30. 10:02 pocakbebi

2 napig nem írtam,kevés volt az időm vagy foglalt volt a gép.Most a keddnél kell folytatnom, mi is történt velünk kedden?

Kedd:

Délelőtt kihasználva a jó időt lent sétálgattunk,tele volt a város babakocsisokkal.Bia annyit rohangált,élvezte a friss levegőt.Találkoztunk barátokkal, ugyhogy nem egyedül voltunk.Ilyenkor 3-4 hasonló koru baba is összejön.Ebéd után a szokásos alvás következett.Délután pedig kimenőt adtam Biának.Elment a nagyival,játszóterezni meg még fel is mentek hozzá.Ott is jól eljátszott.Nagyon szeret ott lenni anyunál.Meg jó, mert itt lakik 3 percre tőlünk,ugyhogy közel van bármi kell.Én meg közben porszivóztam,törölgettem,felmostam,mosogattam.Rendet raktam,mert szerda délelőttre bejelentkezett a védőnőnk.Aztán még leugrottam boltba is.7 körül jöttek haza vacsiztunk aztán gyorsan fürcsi.Nah már kezdett helyre zökkeni,9 után elaludt.Aminek nagyon örültem.

Szerda:

Reggel 8-ig aludt Bia.Biztos az esős idő miatt és egyszer sem kelt fel éjszaka.Nagyon örültem,végre kipihentem magam.Nem kellett rohangálni éjszaka. Délelőtt nagyon borus idő volt,elkezdett esni is a sétának lőttek.Csináltam gyorsan egy bolognai spagettit,azt nagyon szereti mindenki.Vártuk a védőnőt.10 körül be is állitott.Hát őszintén rosszabbra számitottam,ez most pozitívan sült el.Régebben volt nálunk egyszer ez a védőnő,de nem volt szimpatikus.Ő a 3.már mióta terhes voltam.Kérdezgetett alapvető dolgokat,mennyi foga van Biának,milyen kezes stb.Nah azt nem kérdezte mennyit beszél,mert azt hallhatta.Teljesen el volt ájulva tőle,hogy milyen sokat beszél és milyen érthetően.Mozgása minden nagyon fejlett.Megállapította,hogy fél évvel előrébb jár,mint ebben a korban kellene.A játékokat is megmutogatta Bia neki,de volt,hogy hozzá vágott egy plüsskutyust,mikor nem figyelt rá.Meg is állapitotta Bia,hogy mi van a néni arcán?Hát volt egy szemölcs rajta.Olyat még nem látott.A kis érdeklődő.A rossz idő miatt bent labdáztunk,kirakóztunk stb.

Ebéd után elaltattam.Aztán délután elmentem egy barátnőmhöz akinek 2 hónapos a kisfia Ádámnak hívják.Nagyon aranyos baba,csak sokat sír.Nem tudni miért.Kaja előtt kaja után is sír.Ölben sem nyugszik meg mindig.Szegények már kikészültek, az első hónapban napi 1-2 órát tudtak pihenni,ezért nem is tudja szoptatni az anyuka,mert elment a teje.Ugyhogy tápszerre kényszerültek.De biztattam őket,hogy kitartás hátha nem sokára elmulik ez a sírás-rívás.Tudom ez nem könnyü ilyenkor,főleg első gyerekesnél.Mikor azt sem tudja,mi baja lehet stb.Megrémül mindentől,mert nem tud segíteni rajta.Majdcsak elmulik hasfájós is nyügös is.De 1-2 hónap múlva csak jobb lesz.

Estére lementünk sétálni egyet,bár nagyon rossz volt az idő,de legalább nem esett.Jól felöltöztünk,de igy is elég huzatos volt,fujt a szél.Aztán kajcsi volt,fürdés stb.Most is elaludt Bia 9 után és reggel 7-ig sikerült aludnia.Nagyon örültem,mégegy átaludt éjszaka.Ez így szép is lenne.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr426245602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2006.03.30. 12:23:01

Hol vannak a cipős képek te lány?:D

pocakbebi 2006.03.30. 21:55:08

Feltöltött a gép ma,csak időm nem volt rá.Majd megtudod ha gyereked lesz:))) Holnap hátha...

Anita 2006.03.31. 07:58:46

Igen tudom,de remélem nyugodt baba lesz,meg majd segít a párom is azért!:D
süti beállítások módosítása