HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.03.26. 23:11 pocakbebi

Elég késő van Bia még most aludt el.Az igaz,hogy délután fél 6-kor tért magához,de akkor is furcsa nekem.Nem akart a szobájában aludni,kiszaladt.Nem tudom mitől fél,most valami galambot emleget.Lehet attól félne?Tegnap láttunk galambot,de nem tűnt ugy,hogy félne tőle.Ma is dörzsölte a szemét,remélem nem allergiás vmire,kicsit piros is lett.Holnap hívom fel a dr-nőt,a múlt heti vizelet miatt.Bár nem értem, akkor kellett volna újra vizsgálni,mikor már nem szedi a gyógyszert.Nem vagyok benne biztos,hogy elmúlt e a baja.Remélem éjszaka nem lesz nyugtalan és aludni fog.Mikor fogja megérteni,hogy aludtat nyugodtan,nem bántja senki sem?Hiába magyarázok én neki.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr156245605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juditka 2006.03.27. 08:08:31

Az a pszichológus akitől én kértem tanácsot Bence szösz-ügyében az javasolta, hogy nem kell túlzottan magyarázni nekik, hogy nincs mitől félni, mert akkor azt hiszik hogy ennyire nagyon kell ezzel foglalkozni. Hallgasd meg, kapcsolj neki kisvillanyt, mondd meg hogy gyakran benézel. Mert ha túl sokat foglalkozol a félelmével, akaratlanul is beleplántálod, hogy jogos, hogy fél. Remélem, hogy a felfázása helyrejött!

2006.03.27. 14:59:41

Köszi Juditka,igazad van. Épp most beszéltem a dr.nő-vel,minden oké szerencsére:))) Bár kát napja megint kipirossodott a punija,erre azt mondta kenegessem,majdcsak elmulik.Hát remélem:)

pocakbebi 2006.03.27. 15:00:14

Az előző én voltam:)
süti beállítások módosítása