HTML

Pocakbébi és Biababa

Friss topikok

  • margit2: Szia Druszám!!!! Örülök, hogy jelentkeztél nálam. :-) Most utána számoltam... alig akarom elhinn... (2014.12.29. 17:57)
  • margit2: Nagyon megható volt a vers, amit Bia mondott Neked anyák napján. Az oviból a búcsúztatás is nagyo... (2011.06.11. 19:30) Május
  • Á.Judit: Köszi vnJudit a választ! :) (2011.05.04. 12:54) Havi jelentés :DDD
  • Á.Judit: Jobbulást Biának, Neked pedig kitartást! Várom, hogy írj! Puszi (2011.03.19. 12:10)
  • margit2: Nekem is nagyon tetszik! %smile% (2011.02.27. 16:09)

Címkék

2006.03.17. 21:25 pocakbebi

A mai napunk korán indult,6 körül már a harangszóra ébredtem és arra,hogy Bia mellett fekszem.
Nem tudom mikor keveredtem mellé az éjszaka.
Reggel pisiltetni kellett,megint a bilibe,ugyanis nem volt jó a vizelete.
Ma vittünk újra.Nagyon nehezen akarta elengedni,mert még pelenkás.
Majdnem két órába telt,szeritem visszatarthatta szegény.
De végül csak sikerült.
Fél 12-re mentünk az eredményért és hála negatív lett,de a gyógyszert (zinnat-ot) még szednie kell,amig el nem fogy.
Aztán elmentünk az ebédért és gyorsan haza,mert már nagyon álmos volt Bia.
A doktornéni megdicsérte,mert olyan aranyos volt és nagyon sokat beszélt.Szépen játszott a rendelőben.
Remélem többet nem lesz ilyen felfázása,alsó húgyuti fertőzése volt.(Így mondta a dr.-nő.)
Szerencsére észrevettem,hogy vmi nincs rendben.
Délután aludt egy nagyot,utána pedig meglátogatott a nővérem,akivel karácsonykor találkoztunk utóljára.
Nagyon örültem neki, de sajnos nem sokáig maradt.Bia először szégyenlős volt,de hamar feloldódott és játszott meg beszélt is az ő "Joli nénjének".
Estére sajnos ketten maradtunk,a páromnak programja van.
Hajnalban jön csak,Bia már alszik.
Így telt az első blog-os napunk.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://biababa.blog.hu/api/trackback/id/tr526245626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gkata 2006.03.18. 14:26:12

Én is megtaláltalak!:)

pocakbébi 2006.03.18. 21:59:47

gkata:reméltem is!:)
süti beállítások módosítása